Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Συνέντευξη της Μαρίας Αλιμπέρτη!


Είμαι Κυκλαδίτισα….. και κατάγομαι από την Νάξο
Ασχολούμαι με την τοπική Αυτοδιοίκηση για δύο τετραετίες σαν Δημοτική Σύμβουλος σε θέσεις Αντιδημάρχου και Προέδρου Νομικού Προσώπου στο Δήμο Γαλατσίου και η ζωή μου τα τελευταία 19 χρόνια είναι η ζωή ενός ενεργού εθελοντή που προσφέρει με αγάπη, σεβασμό και αυτοθυσία στον άνθρωπο και στο περιβάλλον μέσα από εθελοντικές δραστηριότητες σε όλη την Ελλάδα.
Είναι η πρώτη φορά που εκτίθεμαι σε Βουλευτικές εκλογές και το κάνω με πείσμα μια και τα προβλήματα που έχει ο Ελληνικός λαός είναι και προβλήματα που ταλανίζουν και την οικογένειά μου. Θεωρώ δε ότι είμαι ικανή, έχω τις γνώσεις και το θάρρος να μπω μπροστά και να διεκδικήσω τα δικαιώματα των Κυκλάδων μας αλλά και να υπερασπιστών την υπερηφάνεια των Κυκλαδιτών.
Σε 4 ημέρες καλείται ο Ελληνικός λαός να αποφασίσει για το μέλλον του.
Τώρα είναι ευκαιρία για να αλλάξουν οι συσχετισμοί και να υπάρξει αισιοδοξία για έξοδο από την κρίση, και ξέρουμε όλοι πως κάποιοι άλλοι παρουσιάζουν το εκλογικό αποτέλεσμα σαν αδιέξοδο και σαν κίνδυνο για την αστάθεια της χώρας μας προσπαθώντας να μας τρομοκρατήσουν για να στηρίξουμε τον δικομματισμό.

Αγαπητές φίλες και φίλοι η Ελλάδα….. και οι Κυκλάδες… θα υπάρχουν και μετά την 6η Μαΐου όσα μνημόνια και αν μας έχουν φορτώσει .
Την απάντηση στην κρίση που μας έφεραν οι αρχιτέκτονες του χάους πρέπει να τη δώσει ο λαός στηρίζοντας τη Δημοκρατική Αριστερά και τον Φώτη Κουβέλη.
Ο δικομματισμός τους μας έφερε ……
Ανεργία, μείωση μισθών και συντάξεων, κατάργηση συλλογικών διαπραγματεύσεων, ακρίβεια και ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της χώρας μας να ζουν κάτω από το όριο της φτώχιας και να συντηρούνται με συσσίτια αλλά και κοιμούνται στο δρόμο.
Δυστυχία παντού!
Δεν υπάρχει κοινωνικό κράτος.
Οι Κυκλάδες μας είναι παρατημένες στο έλεος του θεού, με δύσκολες ακτοπλοϊκές συνδέσεις, συγχωνευμένα σχολεία και ερήμωση των απομακρυσμένων χωριών αλλά και μικρών νησιών, συγχωνεύσεως και υπολειτουργία με έλλειψη ιατρών και έλλειψη προσωπικού παραϊατρικών επαγγελμάτων και ιατροφαρμακευτικού υλικού στα νοσοκομεία και κέντρα υγείας του νομού, μείωση του τουρισμού, μεθοδική διάλυση εργασιακών θέσεων όπως στο Νεώριο στη Σύρο ….
Ακρίβεια  και Ανεργία…..
Πιστεύει κανείς πως μετά από αυτή την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων μας θα έρθουν οι ίδιοι που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση, πλέον σαν σωτήρες να μας σώσουν;
Αγαπητές φίλες και φίλοι Κυκλαδίτες να σας πω για την επόμενη ημέρα των εκλογών. Θέλουμε να σχηματιστεί κυβέρνηση και να μην μπει ο τόπος σε περιπέτειες με αλλεπάλληλες εκλογές. Θέλουμε όμως μια κυβέρνηση που θα αλλάξει τις ασκούμενες πολιτικές, θα προχωρήσει άμεσα στις αναγκαίες προοδευτικές μεταρρυθμίσεις , θα κρατήσει την Ελλάδα στην Ευρώπη με  την κοινωνία όρθια και για αυτό από την πρώτη μέρα θα ξεκινήσει την προσπάθεια για την απαγκίστρωση από το μνημόνιο.

Πριν σας αποχαιρετήσω θα ήθελα να σας πω….
Πως την σχέση εμπιστοσύνης θα την οικοδομήσουμε μαζί.
Θα είμαι παρούσα και όχι επισκέπτης του μισάωρου για την υφαρπαγή της ψήφου σας.
Μπορώ και θέλω να προσφέρω στον τόπο μου. Η ψήφος σας θα πιάσει τόπο. Θα παραμείνει στις Κυκλάδες…
 Δεν είναι στην παιδεία που μου έδωσαν οι γονείς μου αλλά ούτε και ούτε στον χαρακτήρα μου τα μεγάλα λόγια, και τα πολλά «θα».  Δεν θα έχω γλαστρική παρουσία στην κοινωνία και στα κοινά. Να είστε βέβαιοι ότι η ψήφος σας θα μετρήσει, θα έχει δύναμη για να αλλάξουν τα φθαρμένα πολιτικά δεδομένα. Δεν ανήκω στην Αριστερά που μόνο καταγγέλλει αλλά Συνεργάζομαι με τη Δημοκρατική Αριστερά, ενώ εργάζομαι και θα εργάζομαι προς όφελος της κοινωνίας και των Κυκλάδων.
Δώστε μου δύναμη με την ψήφο σας.
Μην στηρίξετε αυτούς που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση.
Δώστε την ψήφο σας στη δύναμη που μπορεί.
Δώστε την στη Δημοκρατική Αριστερά  για να αλλάξει  πορεία ο τόπος μας.
Όλοι μαζί με την Δημοκρατική Αριστερά για να βγούμε από την κρίση με την κοινωνία όρθια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: