Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Πλαστογραφία καταγγέλει ο Γιάννης Παπαδόπουλος


Μετα την παραίτηση Παγώνη εξαιτίας της ευχαριστήριας επιστολής προς το Γιάννη Βρούτση, τη θέση του διαχωρίζει και ο πρόεδρος του Συλλόγου Μαζικής Εστίασης, ο οποίος καταγγέλει πλαστογραφία... Τι δηλώνει:
"Σχετικά με την ευχαριστήρια επιστολή προς τον Υπουργό Εργασίας που κυκλοφόρησε στα Μέσα ενημέρωσης έχω να δηλώσω τα εξής:
·         Σε όλη μου την  διαδρομή μέσα στο Σωματείο Μαζικής Εστίασης φρόντιζα πάντα να διεκδικώ και να αναζητώ τρόπους και μέσα που θα βελτίωναν τις συνθήκες  των επαγγελματιών,  έχοντας ως σημαία μου τα συμφέροντα τους και μόνον αυτά. Πάντα θεωρούσα και θεωρώ ότι ο κλάδος μου βάλλεται βάναυσα και τα οφέλη που εισπράττουν οι καταστηματάρχες είναι ψίχουλα σε σχέση με τις τεράστιες θυσίες που καταβάλουν.
·         Ποτέ μου δεν προσπάθησα να επιβάλλω τις απόψεις μου και φροντίζω  να κινούμαι έχοντας ως πυξίδα την καλύτερη δυνατή λύση. Μπορώ  να καυχιέμαι για όλους τους συνεργάτες μου-μέλη
των Διοικητικών Συμβουλίων  ότι ουδέποτε δεν έφεραν την κομματική τους ταυτότητα στο Σωματείο, αυτό είναι κάτι που το διαφυλάξαμε χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Πολλές φορές δεν ήξερα  και ούτε με ενδιέφερε σε ποιόν  κομματικό χώρο άνηκε ο καθένας.
·         Έμαθα από τους γονείς  μου να αγαπώ το νησί μου  και να αγωνίζομαι για ένα καλύτερο Ναξιακό αύριο. Θεωρώ αυτονόητο λοιπόν ο Ναξιώτης όπου κι’ αν βρίσκεται να προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσφέρει στη Νάξο και στους Ναξιώτες .  Μέχρι σήμερα συνάντησα πολλούς (ακόμα και στα πιο απίθανα η μακρινά μέρη) που εκδηλώνουν έτσι την Αγάπη τους για τη Νάξο. Πραγματικά είναι μεγάλη η ικανοποίηση που προέρχεται από τέτοιου είδους πράξεις είναι όμως και τεράστια  η αξία της Νάξου που όλοι μας οφείλουμε να στεκόμαστε στο ύψος των περιστάσεων όπως και όσο μπορεί ο καθένας. Είμαι υπερήφανος που συντοπίτες μου ήταν ο Ιάκωβος Καμπανέλλης και ο Νίκος Κεφαλληνιάδης και είμαι ευτυχής που τους γνώρισα όπως και αρκετούς άλλους αλλά, και απλούς καθημερινούς ανθρώπους της Νάξου.
·         Με βάση όλα τα παραπάνω (ανεξάρτητα από την θετική εξέλιξη τους θέματος  της στέγασης του ΟΑΕΕ – που έχει εξελιχθεί σε σαπουνόπερα - η οποία όντως μας χαροποίησε) η συνείδησή μου επιτάσσει να δηλώσω ότι,  ουδέποτε συνέταξα ή υπέγραψα την συγκεκριμένη επιστολή. Δεν είχα άλλωστε την εξουσιοδότηση του Διοικητικού Συμβουλίου να το κάνω.  Έγινα γνώστης της ύπαρξης της στις 29/3/2013 (μία εβδομάδα μετά από τη σύνταξή της). Η επιστολή εκείνη δεν έφερε σφραγίδες, υπογραφές  ή λογότυπα. Είχα αρκετές παρατηρήσεις και ενστάσεις επί του κειμένου και πρότεινα να αναδομηθεί από την αρχή. Οι απόψεις μου δεν εισακούστηκαν-   δεν συμφώνησα και διαχώρισα τη θέση μου  όπως το έχω κάνει και πολλές φορές στο παρελθόν.
Θέλω να πιστεύω ότι έχω δώσει το στίγμα της ενασχόλησής μου στο Σωματείο  και υπάρχουν κάποιοι που γνωρίζουν πως κινούμαι, πως γράφω, πως εκφράζομαι και όλες αυτές οι διευκρινήσεις ίσως είναι περιττές. Επίσης η εποχή μας δεν σηκώνει λεονταρισμούς και καυχησιολογίες και σημασία έχει να σκύψουμε το κεφάλι πάνω στα προβλήματα που απασχολούν τους επαγγελματίες και την  κοινωνία και είναι λυσσαλέα και αδυσώπητα αλλά και πάρα πολλά".



Δεν υπάρχουν σχόλια: